poniedziałek, 15 lutego 2016

Czarno-białe są tylko filmy

Tytuł: Czarno-białe są tylko filmy
Autor: Claudia Hil
Ilość rozdziałów: 8/?
Para: HP/TMR
Opis: 
"Lordzie Voldemorcie.
Nie spodziewałeś się listu ode mnie i zapewne nie poznajesz pisma. Z tej strony twój największy wróg, ikona czarodziejskiego świata, Złoty Chłopiec Gryffindoru itd. czyli Harry Potter. Zaskoczony?
Chciałbym ogłosić całkowitą kapitulacją z mojej strony. Mam już dość tej głupiej gry w kotka i myszkę. Jeśli nadal chcesz mnie zabić, znajdziesz mnie idącego wzdłuż Walliengstone, jutro w południe. Nikt nie wie o moim liście, a w szczególności drops. I nie jest to żaden postęp. Proszę o szybką śmierć.
H.J.P."

9 komentarzy:

  1. Jak mogę zyskać uprawnienia do odczytu bloga? Do kogo się zglosic po zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukać bo nic innego nie pozostaje. ja osobiście (a jak?) szukam po grupach potterowskich i czekam aż ktoś się odezwie, kto zna autorkę/autora albo jest nim/nią samym/samą

      Usuń
    2. Czyli nie znalazłaś? Szkoda, możesz polecić coś fajnego?

      Usuń
    3. Bo widzę że z potterowskich związków masz doświadczenie. Ja osobiście do tej pory czytałam najróżniejsze yaoice (cóż uzależnienie) Ale na Harry'ego przeszłam niedawno

      Usuń
    4. znalazłaś? serio? ZNALAZŁEŚ. znaczy, wszystko co do tej pory znam i polecam to jest tutaj w spisie.

      Usuń
    5. a i z tym doświadczeniem to trochę xd od 2011 roku, 5 lat w tym tkwię

      Usuń
  2. Jeśli ktoś z Was zna autorkę, bądź posiada uprawnienia do podzielenia sie ze mną tym cudeńkiem; poproszę. Mimo, iz piszę z anonimowego konta, regularnie tutaj zaglądam. Prosze sie nie krępować.

    OdpowiedzUsuń