piątek, 15 lipca 2016

Co by było gdyby...

Tytuł: Co by były gdyby...
Autor: Reina-Senpai
Kategoria wiekowa: 15+
Ilość rozdziałów: 6/?
Para: HP/TMR
Opis: Co by było gdyby Tom Riddle przeniósł się do czasów Harry'ego Pottera? 
Harry miałby młodszą siostrę, lecz nie odzyskałby zamordowanych rodziców. A może wielka miłość i dziecko nie idą w parze, więc usuńmy na zawsze z drogi ukochanego Harry'ego - Cedrika Diggory'ego i zostawmy Pottera samego, w ciąży i potrzebującego pocieszenia. Czarnoksiężnik nadal grasuje, zabijając każdego napotkanego czarodzieja Białej Strony, jednak jego fascynacja Wybrańcem zaczyna się przeradzać w chorą miłość. Każdy, kto zabierze jego zdobycz, poniesie karę śmierci. Zazdrosny Grindelwald, załamany i ciężarny Harry oraz Tom Marvolo Riddle, który wpada w sidła miłości, którą tak bardzo odrzucał...
Och, zapomniałabym! Dodajcie do tego magiczne stworzenie i Gellerta, wampira.
Ostrzeżenia: Śmierciożercy istnieją, Syriusz nigdy nie wpadł za zasłonę, Harry jest na czwartym roku, w Hogwarcie jest ósma klasa, Harry w domu Węża, w każdym domu jest po dwóch perfektów, jeden z młodszych klas, drugi ze starszych. M-preg ! / Syriusz żyje, Harry jest na piątym roku (zmieniłam, gdyż jego wiek nie bardzo mi odpowiadał), Harry Ślizgon, w każdym domu jest po dwóch Prefektów; jeden z młodszych klas, a jeden ze starszych. 

3 komentarze:

  1. Jestem zaskoczona, że moje opowiadanie tu jest. Wow, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Wróciłam tu, gdyż przeprowadziłam się/swojego bloga na bloggera i mimo iż stare rozdziały na wattpadzie są, to nie będą tam publikowane. Opis, link - wszystko się zmieniło. W razie czego podam nowy adres bloga: http://opowiadania-rs.blogspot.com/

    Na czas obecny nie ma tam żadnych rozdziałów, lecz za niedługo postaram się tam je wszystkie wrzucić - poprawione i trochę zmienione, rzecz jasna. Prosiłabym o zmienienie opisu, jeśli można :)
    Dziękuję za uwagę i bardzo proszę o szybki odzew.
    Pozdrawiam, Reina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Mam pytanie. Prowadzisz dalej tą historię? Jeśli tak podasz link? Bo ani ten podany w tym wpisie, ani z twojego komentarza nie działają. Proszę! Zaciekawiła mnie ten opis.

      Usuń