niedziela, 23 października 2016

Witaj w domu [Z]

Tytuł: Witaj w domu
Autor: HeadGirl91 
Kategoria wiekowa: 12+
Ilość rozdziałów: one-shot
Zakończone: tak
Para: HP/CD
Link: http://www.hpforum.ok1.pl/viewtopic.php?t=7318
Opis: "- Chcesz być ze mną? 
Zmarszczyłem brwi. 
- B... być z tobą? - Byłem zdezorientowany. - Jestem z tobą, prawda? 
Cedric pokręcił głową, jego oczy nawet na chwilę nie przestały na mnie patrzeć. - Nie możemy być razem dopóki nie zrobisz czegoś dla mnie. 
- Wszystko! - Błagałem. - Zrobię wszystko, Cedric! Chcę być z tobą. Muszę z tobą być. Moje życie jest niczym bez Ciebie. 
Cedric patrzył na niego nieruchomo przez kilka chwil. Potem pochylił się bliżej i szepnął mi do ucha. - Więc dołącz do mnie - Jego kciuk gładził mój policzek. - Wiesz, co musisz zrobić. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz